Întrebări frecvente
Când se livrează comanda mea?
- Termenul de livrare este de maxim 7 zile lucrătoare, dacă toate produsele din comandă sunt în stoc
- Imediat ce predăm curierului comandă ta vei primi un email care va conține AWB-ul coletului
Care sunt avantajele unei comenzi online?
Plasarea comenzii online prezintă o serie de avantaje:
- Comenzile pot fi înregistrate la orice ora, inclusiv în weekend, acestea fiind ulterior procesate în ordinea înregistrării lor
- Rezervarea produselor se face automat la înregistrarea comenzii, dacă acestea au statusul „În stoc”
- Poți lua decizii informate, citind părerile altor cumpărători
- Compari ușor prețurile și găsești cele mai bune oferte
- Poți ajusta comanda în timp real, adăugând sau eliminând produse din coșul de cumpărături.
Care este modalitatea de livrare?
Produsele vor fi livrate prin Fan Courier sau, dacă această opțiune este indisponibilă, prin alta firmă de curierat din România.
Taxa de livrare este 30 de Lei (TVA inclus).
Livrarea este gratuită pentru comenzile cu o valoare de minim 250 de Lei.
În cât timp primesc banii înapoi în urma returului efectuat?
Banii se pot returna în termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de către Toy Market.
Dacă plata a fost efectuată online, utilizând un card bancar, restituirea se va efectua în contul asociat cardului respectiv.
Nu sunt mulțumit de produs. Cum procedez pentru retur?
Verifică dacă produsul este eligibil pentru retur și apoi completează formularul de retur, cel târziu în a 30-a zi calendaristică de la data ridicării/primirii produsului. Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original.
Cum pot anula sau modifica o comandă activă?
Posibilitatea anulării unei comenzi sau livrări este disponibilă în contul tău de client, secțiunea „Comenzile mele”.
În cazul în care anularea nu mai este posibilă din cont, dacă te-ai răzgândit și nu mai vrei un produs din comandă, vrei alt produs decât cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poți anunța cât mai repede la numărul +40 722 353 353, de luni până vineri între orele 10.00 si 17.00.
Am primit coletul incomplet, îmi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?
Dacă ai constatat că îți lipsesc anumite accesorii din colet, îți recomandăm să ne aduci situația la cunoștință în maxim 48 de ore de la recepționarea coletului prin apel telefonic la numărul +40 722 353 353
Am primit alt produs decât cel comandat. Ce trebuie să fac?
Dacă ai primit alt produs decât cel comandat, îți recomandăm să refuzi coletul la livrare. În cazul în care ai acceptat coletul, te rugăm să ne contactezi la numărul +40 722 353 353