Skip to content Skip to footer

Politica de retur

  • Politica noastră de rambursare și returnare este valabilă 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la achiziție, nu vă putem oferi o rambursare completă.
  • Pentru a fi eligibil pentru retur, articolul dumneavoastră trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.
  • Pentru a iniția un proces de retur, completeaza Formularul de Retur disponibil pe site, sau contactează-ne prin una din modalitațile de contact afișate in pagina „Contact”

Poți solicita anularea comenzii înainte de livrarea acestuia folosind secțiunea „Comenzi” din meniul „Contul Meu” sau folosind una din metodele de contact disponibile în pagina „Contact”.

Poți solicita înlocuirea produsului în cazul în care ai primit produsul defect, deteriorat sau incomplet, folosind Formularul de Retur sau una din metodele de contact disponibile în pagina „Contact”.

  • După primirea și inspectarea produsului returnat sau după confirmarea anulării comenzii, vei primi rambursarea integrală a contravalorii produselor comandate în maxim 14 zile, folosind aceiași metodă de plată utilizată la plasarea comenzii sau folosind o altă metodă de plată, doar după stabilirea în prealabil, de comun acord, a acestui aspect
  • În cazul in care returul este realizat fară ca produsul sa fie defect, deteriorat, incomplet sau necorespunzator, contravaloarea transportului dus-întors va fi suportată integral de către cumpărător

Pentru a returna produsul, acesta trebuie trimis, în ambalajul original, la următoarea adresă:

Bulevardul Ion Ionescu de la Brad nr. 6, Sector 1, București, cod poștal 013813, KawaMotors Service, cu mențiunea „În atenția departamentului de retur a  magazinului ToyMarket”

Unele produse pot fi excluse de la politica de retur sau anulare. Verifică pagina produsului sau contactează-ne pentru informații specifice privind politica de retur și anulare pentru produsul dorit.