Întrebări frecvente

Când se livrează comandă mea?

Imediat ce predăm curierului comandă ta vei primi un email care va conține AWB-ul coletului.

Care este avantajul unei comenzi online?

Plasarea comenzii online prezintă o serie de avantaje:

a) Comenzile pot fi înregistrate la orice ora, fiind preluate în ordinea înregistrării lor;

b) Rezervarea produselor se face automat la înregistrarea comenzii, dacă acestea au statusul „În stoc”;

În cât timp primesc banii înapoi în urmă returului efectuat?

Banii se pot returna în termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de către Toy Market. Dacă plata a fost efectuată cu card bancar online, restituirea se va efectua în contul respectiv.

Nu sunt mulțumit de produs. Cum procedez pentru retur?

Verifică dacă produsul este eligibilpentru retur și apoi completează formularul de returnare produs de pe site cel târziu în a 30-a zi calendaristică de la dată ridicării/primirii produsului. Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original.

Cum pot anula sau modifică o comandă activă?

O comandă activă poate fi anulată sau modificată telefonic la numărul: +40 723 583 830.

Am primit coletul incomplet, îmi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?

Dacă ai constatat că îți lipsesc anumite accesorii din colet, îți recomandăm să ne aduci situația la cunoștință în maxim 48 de ore de la recepționarea coletului prin telefon la numărul +40 723 583 830.

Am primit alt produs decât cel comandat. Ce trebuie să fac?

Dacă ai primit alt produs decât cel comandat, îți recomandăm să refuzi coletul la livrare. În cazul în care ai acceptat coletul, te rugăm să ne contactezi la numărul +40 723 583 830.

formular contact